הסבר מפרוט על השימוש בחומרי ניקוי במוסדות

יצרנים וספקים עבור חומרי ניקוי למוסדות מציעים מגוון רחב של מוצרי ניקוי מסחריים. דאודוריזרים, מרכך כביסה ופתרונות ניקוי כוללים חומרי ניקוי חמים וקרים. חברות לא רק מייצרות ומוכרות מוצרי ניקיון, הן גם מחלקות אותם ללקוחות. יש להם גם שקעי הפצה כדי לפנות ללקוחות. יש להם אתרים המספקים מידע על מוצרים ופרטי מגע.

כמה מהחברות המובילות בתעשייה הן גלוקוסמין סולפט, אשלגן כלורי, סודיום לורת 'סולפט, דיאתיל טטראצטי חומצה (דיטה), בוטיל מטאקרילט (BMCA), Butyl Acetate (SBA) Yl-Rothoyl, N-Methoyline. גלוקוסמין סולפט (Dietta) ואוצ 'ה (Ocha) הם מן הפופולריים ביותר. גלוקוסמין סולפט (באנגלית: Glucosamine sulfate) הוא חומר טבעי המופק ממאכלי ים אשר יעיל בהקלת כאבי פרקים וכן כאבי גוף אחרים כגון דלקת פרקים ומצבים דלקתיים אחרים. ניתן להשתמש בו גם לטיפול בפצעים וזיהומים מסוימים.

גלוקוסמין סולפט הוא מרכיב גדול למניעת וטיפול במחלות פריודונטליות. גלוקוסמין גופרתי מסייע במניעה ובטיפול במחלות פריודונטליות כגון דלקת חניכיים. זה גם עוזר להקל על הרקמות שנפגעו, ומאפשר לחולה לחזור לפעילותו הרגילה. כימיקל זה מכיל חומציות Lactobacillus, אשר ניתן למצוא באופן טבעי בפה האנושי. תפקידו העיקרי של מרכיב זה הוא לשמור על האיזון בפה של מיקרואורגניזמים. גלוקוסמין סולפט מספק את השילוב המתאים ביותר של חומרי ניקוי ומרכיבים למוסדות בשווקים מקצועיים.

מרכיב נפוץ נוסף בחומרי ניקוי המשמשים למוסדות בשווקים מקצועיים הוא גלוקוז סולפט. זוהי אפשרות יעילה ונוחה עבור מי שאינו מעוניין לרכוש את גלוקוז סולפט כתחליף מכיוון שהיא עולה יותר מהמרכיב השני. גלוקוז סולפט נוצר כאשר גלוקוז מומר לגליקוגן. חומר ניקוי זה בטוח לציבור הרחב משום שאינו משאיר שאריות מזיקות על הכלים.

אשלגן כלורי גם ממלא תפקיד בייצור מוצרים כגון מנקי ג 'קוזי. ניתן להשתמש במרכיב זה למטרות ניקיון בכל מיני דרכים, כפי שהוזכר לעיל. הוא גם ידוע ביכולתו לשמור על פריטים חמים בטמפרטורה הנכונה, גם כאשר הם נחשפים ליסודות. חומר ניקוי זה לא יגרום לפריטים חמים להיות חלודים או נקודות לא מושכות אחרות.

נתרן היפוכלוריט הוא תרכובת חזקה המשמשת בכמה מערכות חילוץ מים חמים. מרכיב זה עוזר לחטא מים ולשמר את נצנצו. הוא נמצא כמעט בכל מוצרי התברואה והמים בשוק.

חברות רבות מייצרות חומרי ניקוי למקצוענים. חומרי ניקוי אלה נמכרים בעיקר בחנויות קמעונאיות. הם מאוד פופולריים, וניתן לקנות אותם בכמויות גדולות מעסקי מכירות גדולים. חלק מאותם חומרי ניקוי ניתן להשיג רק באמצעות הסמכה מקצועית שהוא די עניין יקר.

חברות אלה מעדיפות לשמור על המותגים שלהן בסוד כדי להגן על המוניטין שלהן. השימוש בחומרי ניקוי כאלה על ידי אנשי מקצוע מוגבל גם לתעשייה ולאזור מסוימים. חברות מסוימות כמו פנטק מייצרות מגוון רחב של מוצרי ניקוי תעשייתיים שניתן להשתמש בהם במגוון רחב של תעשיות.

חומרי ניקוי שנוסחו במיוחד מועילים מסיבות רבות. חומרי ניקוי אלה אינם מכילים מלבינים או כימיקלים איברים נדיפים (VOCs), שיכולים להשפיע על דרכי הנשימה של מי שעובדים בסביבה. חומרי הניקוי האלה בטוחים לשימוש ביתי והם לא רעילים. חומרי הניקוי בשוק מתכלים, אז הם בטוחים לשימוש. חומרי ניקוי אלה מיוצרים בדרך כלל משמן ירקות ואינם מכילים מוצרי נפט.

כדי להימנע מרכישת מוצר שאינו מה שהוא טוען, חשוב ללמוד לקרוא תוויות על חומרי ניקוי. פנטק היא חברה אחת שמפרסמת את חומרי הניקוי שלה כבעלת איכות של 5 כוכבים, אבל רוב חומרי הניקוי נופלים תחת הקטגוריה הזו. יש כמה מוצרים בשוק שיכולים לשמש גם מחטאי ידיים מתכלים. ניתן גם להשתמש בהם בבטחה אם הם פועלים על ־ פי ההוראות.

המרכיבים הנפוצים ביותר בתעשייה הם נתרן דפנה, נתרן בנזואט ואמוניומפוספט. חברות רבות מוכרות את חומרי הניקוי שלהן במחירים סבירים ולכן לא קשה למצוא את חומר הניקוי המתאים לצורכי הניקוי שלך. לניקוי שפכים, יש אנשים שמשתמשים גם באבקה ובחרוזים. כדאי שתבחרו את החידושים האחרונים בחומרי ניקוי לביתכם, כגון מתכלים או מרכיבים טבעיים.

לפרטים נוספים, לחצו כאן: http://kndhco.co.il/