כיצד למצוא את מוצרי הניקוי החיוניים ביותר

הנה רשימה מהירה עם כלי ניקוי ומוצרים חיוניים שכדאי שיהיו בביתך. כדי לנקות לכלוך, אבק או עובש, יש צורך במגבות כותנה לבנות. סיבי מיקרו נחוצים גם לניקוי לכלוך, אבק ועצב מכל המשטחים. מנקים כל מטרה. מטאטא צמר, סחבה ויעה.

אולי תשקול לשכור מישהו שיראה לך איך משתמשים בחומרי ניקוי חיוניים. זה יהיה שימושי במיוחד אם אתה מבקר באולם תצוגה מקומי לעשות את הקניות שלך. אולם תצוגה מאפשר לך לראות מה אנשים אחרים אוהבים ומאפשר לך לנסות סוגים שונים של רהיטים.

ישנם שני סוגים עיקריים של ניקוי: אבקה ונוזל. מנקה אבקה יעבוד הכי טוב על עפר קשיח ושומן בעוד מנקה נוזלים יעבוד טוב יותר לשפכים ואזורים אחרים קלים יותר לניקוי. עם זאת, ישנם כמה מוצרי ניקוי חיוניים בין שתי הקטגוריות הללו. מנקה כל-תכליתי, למשל, יכול לשמש כמעט על כל משטח עם מעט שומן מרפק, אבל מיקרו-סיבים יכולים לעשות רק אבק.

מגב ונגב. אפשר להשתמש בשני מוצרי הניקוי החיוניים האלה כמעט באופן מתחלף באופן שבו משתמשים בהם. סמרטוט יכול לשמש לאבק ולנקות את הרצפה, וניגוב יכול לשמש לניקוי הארונות, השירותים, הדלתות, החלונות או כל משטח אחר שתצטרך לנקות בביתך. כאשר משתמשים בוואקום, ברצונך להשתמש בסחבה בגודל טוב ובעוצמת שאיבה כך שלא תלחץ יותר מדי על הצינור או צינור להסרה ואבק ולכלוך.

ניגוב ואבק. מטלית מיקרו-סיבים ומברשת אבק הן דרכים נהדרות לאבק ולנגב משטחים במתקן רפואי. מיקרו-סיבים משופשפים יותר ומספקים חומרי ניקוי טובים יותר מבדי כותנה. לאחר שהשתמשת באחד מסיבי המיקרו כדי לאבק את המשטחים שלך משתמשים באחד אחר כדי לנקות אותם. ניתן להחליף בקלות מטלית מיקרו-סיבים אחת בין השימושים, מה שיחסוך לך כסף.

מוצרי ניקוי ביתיים. אפשר למצוא חומרי ניקוי רבים בחנויות קמעונאיות. עם זאת, מנקים מיוחדים יכולים להיות זמינים רק בעסקי אספקת ניקיון. חומרי ניקוי אלה יכולים לשמש הן לניקוי מסחרי והן לניקוי ביתי רגיל. אחד המוצרים הזמינים באופן בלעדי בחברת ניקיון מוגדר כ ”מנקה ירוק” והוא עשוי מכל המרכיבים הטבעיים. זה ללא ספק המוצר הטוב ביותר בשוק של היום. מסיבה זו בלבד, בתים רבים נשענים עליו בכל פעם שהם זקוקים לניקוי עמוק של השטיחים, השטיחים, הריפוד, החלונות או הריצוף.

סבון וחומרי ניקוי. סבון כביסה ושטיפת כלים הם שניים ממוצרי הניקוי הנפוצים ביותר בחנות. רוב סבוני שטיפת כלים אינם ידידותיים לסביבה. הם מכילים כימיקלים מזיקים העלולים לגרות את העור שלך, או שישחררו רעלים מסוכנים לאוויר כאשר אתה שוטף את הכלים שלך איתו. בעוד אתם עלולים להתפתות לרכוש חומר ניקוי זול לשטיפת כלים ידידותי לסביבה, בטווח הארוך זה יעלה לכם יותר אם לא תשתמשו בסבוני שטיפת כלים אורגניים,

מדיחי כלים וסבון כלים פשוט לא יספיקו יותר, מכיוון שהם עמוסים בכימיקלים מיותרים, מובילים לגירוי בעור ומשחררים אדים רעילים לאטמוספירה. כשמדובר במוצרי ניקוי, ספוגים הם בחירה מצוינת. ספוגים הם אחד מחומרי הניקוי היעילים והיקרים ביותר שיש, וניתן לרכוש אותם בקלות בחנות למוצרי ניקיון.