בחירת כלים וסכו"ם למשרד

בחירת הכלים הנכונים וסכו "ם למשרד שלך היא החלטה חשובה. רכישת המוצרים הנכונים תסייע לך לשמור את המזון במקומות הנכונים ולהפחית את הפסולת, וכן להבטיח שהצוות שלך יוכשר כראוי בשטיפת ידיים הולמת. ‏ אספקה נכונה גם תעזור לצוות שלך להימנע מזיהום צולב, כמו גם לחסוך זמן ומאמץ, אשר יחסוך לך כסף.

כלים חד פעמיים

שימוש בכלי שירות אחד הוא דרך מצוינת להימנע מזיהום מזון. כלים אלה עשויים מפלדת אל-חלד, שהיא חומר עמיד ביותר. הם גם עמידים בפני קורוזיה וחלודה.

כדי להימנע מזיהום צולב, קוד צבע הכלים שלך. כלים מיוצרים בסוגי חובות שונים, המבוססים על גודלם ועמידותם. כלי העבודה הגבוהים מתאימים למגוון רחב של פריטי מזון.

שימוש בכלי שירות יחיד יכול להיות גוזל זמן, במיוחד כשמדובר באחסון הכלים במי קרח. זה יכול להוביל לגדילת חיידקים ופסולת מזון בקרח המומס.

יש לאחסן כלי שירות יחיד במתקן מתאים. יש לאחסן אותם גם בסביבה נקייה ויבשה. בנוסף, יש להיפטר מהם לאחר השימוש.

כלי שירות יחיד כולל סט כל-ב-1. סטים אלה עשויים מפלדת אל-חלד בטוח מזון וכוללים מגוון כלי הגשה, כולל סכין עוגה, מזלג סלט, כפית מרק, מזלג בשר קר ומצקת רוטב. סט זה יכול לשמש לכל מאורע, וקל גם לטהר אותו.

כלים הם כלים חשובים במטבח עמוס. הם צריכים להיות עשויים מחומרים עמידים. בדרך זו, הם לא יאכלו או יתכופפו תחת לחץ. כמו כן, הם צריכים להיות קצוות חלקים וידיות ארגונומיות.

סכו"ם חד פעמי

סכו "ם חד פעמי במשרד יכול להיות קוץ בתחת. המחיר יכול להסתכם והפסולת הנגרמת עלולה להיות הרסנית לסביבה. מאמר זה יבחן מה תוכל לעשות כדי להבטיח שאתה ממחזר סכו "ם מפלסטיק בדרך הנכונה. ‏

התחלה טובה היא לתרום סכו "ם פלסטיק למקלט לחסרי בית. ישנם מספר ארגונים שמארגנים אירועי הזנה המוניים שמשתמשים בסכו"ם חד פעמי.

מדד דומה הוא הקמפיין # CUTCUTLERY, אשר מבקש מחברות לחסל פסולת מיותרת. מאמץ קטן יכול לעשות הבדל גדול.

אם אתה מזמין אוכל, אתה יכול לבקש מהשרת שלך להשמיט את סכו "ם הפלסטיק. אתה יכול גם להביא סכו "ם ולגלגל אותו. אם אתה הולך לאירוע, אתה יכול גם להציע סכו "ם לאורחים שלך כפריט חידוש.

אם יש לך חדר מנוחה במשרד, אתה יכול להציע תחנת סכו "ם לשימוש חוזר. אתה יכול גם לעודד את עמיתיך לעבודה להשתמש בסכו "ם שניתן להשתמש בו מחדש.

משרדים רבים רוכשים כלי כלים באיכות גבוהה, כמו ספלי קפה שניתן להשתמש בהם מחדש. משרדים מסוימים אף מארגנים ”תחרות ספל מכוערת” או אירוע ”תרומת כלי כלים”.

אם יש לך מקום, אתה יכול גם לשקול יצירת נהר כף. זהו פרויקט אמנות פשוט שהופך את להיפטר מסכו "ם מפלסטיק למשימה קלה.

איזה סוג של סכו"ם חד פעמי משמש במשרד?

נכון לעכשיו, הביקוש לסכו"ם חד פעמי עולה במהירות. הגידול במספר מסעדות השירות המהיר הרב-לאומיות (QSRs) הוא אחד הגורמים העיקריים המניעים את הביקוש למזון חד-פעמי.

זאת ועוד, הגדלת ההכנסה החד-פעמית מניעה גם העדפה צרכנית למזון מוכן לאכילה. בנוסף, סגנון חיים משתנה, עיור מהיר ותרבות עבודה ארגונית מניעים הרגלי אכילה מחוץ לבית. בארצות-הברית, האוכלוסייה אוכלת 14 פעמים בחודש. בתאילנד, זה שמונה פעמים בחודש.

ארה ”ב ואירופה צפויות לתרום באופן משמעותי לשוק הסכו”ם החד פעמי. העלייה בקניות מזון באינטרנט תניע גם את הביקוש לסכו "ם חד פעמי.

הצרכנים גם פונים לכיוון סכו"ם ידידותי לסביבה. השוק לסכו"ם חד פעמי צפוי לגדול ב-4% במהלך תקופת התחזית.

צרכנים יכולים לבחור ממגוון חומרים לסכו "ם חד פעמי. כמה מהאפשרויות הנפוצות ביותר כוללות פלסטיק וסכו"ם מעץ. אלה הם עלות-יעיל וקל. עם זאת, לא תמיד ניתן למחזר קטרי עץ.

ניתן למצוא סכו "ם מפלסטיק במגוון גדלים ומשקלים. ישנו גם מגוון של סכו ”ם ידידותי לסביבה, הכולל סכו” ם מבוסס במבוק. סכו "ם מסוג זה קל להשפיל ולהפחית פליטות פחמן.