כלי מטבח חד ־ פעמיים מתכלים

כל זאת תוך להיות אלטרנטיבה ידידותית לסביבה לפלסטיק מסורתי או כלי חד פעמי נייר. בין אם אתה מגיש מרק, פסטה, טיגון או אפילו בשר, 7 "כלים אלה יגרמו לך לבעיות. אתה לא צריך יותר לכל דבר, מהקיצוץ ומהערבוב ועד לרתיחה, שטיפה וחידוש. מרק ו/או קינוחים? להגיש עד שני סוגים של 6 "מגיש כפיות.

עבור מי שמעדיפים להכין את הארוחות שלהם בבית, כלים חד ־ פעמיים מתכלים יכולים להיות שימושיים. לדוגמא, אפשר להכין טיגון טעים. תחמם קצת שמן בספינה גדולה. לאחר שהשמן נמס, הוסף את הירקות, כולל תרד, בצל וגזר. מערבבים את התבלינים ברגע שהחמאה נמסה. תן לתערובת להירגע לחמש דקות. לאחר מכן, לנקז אותו ולחתוך לתוך טריז, להוסיף מלח ופלפל לטעום.

אם אתה מכין את הכלים שלך במדיח כלים, זה בטוח להשתמש גם בכלי המטבח המתכלים שלך. אתה לא צריך לדאוג כימיקלים אם אתה לשטוף כל שאריות מזון במדיח הכלים. בשנים האחרונות, כלי מטבח מתכלים הם מגמה עולה. קיימות אפשרויות רבות, כולל לוחות מתכלים, קערות וכוסות. אלה עשויים מלוח נייר ממוחזר והם מציעים את אותה הגנה שהזכוכית מציעה. קל לך להבין מדוע כלי בישול מתכלים גדלים בפופולריות.

אתה יכול גם לרכוש מיכלים מתכלים שהם דרך נהדרת לאחסן את פריטי המזון שלך. מכולות אלה ניתן למצוא ברוב חנויות המכולת. תוכל לבחור את האחד שמתאים ביותר לצרכים שלך. קערת שולחן הקומפוסט צוברת פופולריות בתור כלי מטבח מתכלה. הקערות האלה עשויות מפלסטיק ומספקות את כל ההגנה שהזכוכית מציעה. אתה יכול גם להשתמש בקערה כדי לאחסן את האוכל שלך ולמחזר אותו, תוך הגנה על הסביבה.

כדאי שתבחן את כלי המטבח המתכלים הזמינים ברשת. מגוון רחב של מוצרים זמין במחירים סבירים, וכולם טבעיים. כהטבה נוספת, אתה יכול לקנות באינטרנט בפיג 'מה שלך, אם אתה רוצה! נחמד שיש אפשרויות שלא היו לנו הרבה בעבר.

אולי שמת לב גם לפרסומות עבור סטים מתכלים של כלי מטבח הכוללים כלי בישול קרמיים. הדבר מקל על הבישול ומסיר את הצורך לשטוף פלסטיק מתכלה. הבעיה היא שרבים אינם מבינים עד כמה קשה לנקות לגמרי כלי בישול מקרמיקה. בגלל שקרמיקה היא חומר עדין, אי אפשר להשתמש בשום סוג של כרית קרצוף עליה.

תמצא אפשרויות רבות לכלי מטבח מתכלים. יש אפילו כמה שאתה יכול לשטוף ישר במדיח הכלים. אלה הם מאוד נוחים אבל הבעיה היא שאתה לא יכול פשוט לשים כלי מתכלה לתוך מדיח הכלים. זה חייב להיות שטוף ראשון על קר.

יש דרך לשטוף כלי בישול מתכלה. זה יכול להיעשות ביד. לספוג את כלי הדם במים חמים וחומרי ניקוי עד שאתה יכול לראות את החרוזים. ברגע שיש לך שטף את הכלי, לשפשף אותו באמצעות ספוג. לשטוף אותו מתחת למים זורמים. לאחר שסיימת לשטוף אותו, אתה יכול לייבש אותו ואז לתת לו אוויר יבש.

מה לגבי סוגים אחרים של כלים חד פעמיים מתכלים, אתה שואל? אפשר למצוא אותם בצלחות, כוסות, קערות, מזלגות וקערות. מסעדות וחברות קייטרינג רבות משתמשות בהן משום שהן זולות וקלות למתן כתפריט חינם. מסעדות בדרך כלל לוקחות את זה מהשולחנות כשהאוכל מוגש ואז הם שמים אותם בשקית אשפה או בפח ללילה.

סודה לשתייה היא כלי בישול מתכלה נוסף. סודה לשתייה זה דבר נפלא. יש לו תכונות סופגות מדהימות. הוא סופג את הריחות ממזון. זה כלי מטבח מתכלה שאפשר לפזר על הכל, ממיץ טרי לעוגה הטעימה שאכלת.

קורנפלור היא עוד אפשרות מתכלה שאתה יכול להשתמש בה. אתה יכול לעשות מאוד משלך עם קורנפלור ומים. אתה יכול לעשות נוזל שטיפת כלים מתכלה משלך על ידי ערבוב קורנפלור עם מים. יש עוד הרבה חומרים מתכלים כמו זכוכית, במבוק, נייר, אלומיניום וקרטון שאפשר למצוא שהם גם טובים מאוד להכנת כלים חד פעמיים מתכלים. אתם תרצו להסתכל על כל הדרכים שאתם יכולים לשמור את החומרים המתכלים האלה מחוץ למזבלות שלנו למרות שזה ייקח קצת זמן להתרגל, הם הדרך הטובה ביותר כדי לעזור לשמר את הסביבה.

לפרטים נוספים על כלים חד פעמיים מתכלים, לחצו כאן: https://www.greenplates.co/