הסכנות שנמצאות בהטמנת אסבסט בגינה

לשים אזבסט בגינה שלך יכול להוות מספר בעיות. זה יכול להיות מסוכן לך ולאחרים. בנוסף לכך, ייתכן שמדובר גם באדמה בלתי חוקית ופוטנציאלית מזוהמת. אם אתה חושד שיש לך אזבסט בשטח שלך, אתה צריך לשכור חברת הסרת אזבסט. אם תקבור אותו בשטח שלך, תצטרך לקבל אישור מהמועצה קודם. אם אתה עושה את זה, הנכס שלך יהיה רשום על רישום הקרקע, מה שהופך את זה הרבה יותר קשה למכור.

אף ־ על ־ פי שקבורת אזבסט נחשבת פעמים רבות לשיטה היעילה ביותר להסרת אזבסט, יש ראיות המצביעות על כך ששיטה זו אינה בטוחה כפי שחושבים רבים. מחקר אחד מצא שיסודות קבורה של בניינים יכולים למעשה להגדיל את התנועה וההתפשטות של סיבי אזבסט דרך האדמה. בסופו של דבר, זה עלול להוביל למצב מסוכן לאנשים ולסביבה. צפה בסרטון למטה כדי ללמוד יותר.

קבורת אזבסט יכולה לגרום לבעיה גדולה יותר. זה משנה את המטען והתכונות של סיבי אזבסט. זה יכול לגרום להם יותר לנוע באדמה ובסופו של דבר להיכנס לאספקת המים שלנו. בנוסף, שיטה זו היא דרך מצוינת להפוך את יסודות הבניין לבטוחים מפני אזבסט. עם זאת, הסיכון לזיהום מי תהום יכול להיות מוגבר על ידי קבורת אזבסט. הסיכון של דליפת אזבסט ממזבלה להיות גבוה נובע מזה.

אזבסט הוא בעיה סביבתית רצינית. זה יכול להתפשט בכל רחבי הקרקע, מקשה יותר לזהות ולהסיר. ישנם חוקים שמגנים על הסביבה ומבטיחים שאזבסט יוסר כראוי. אם אתה מודאג ממצבו של בניין, לקבור אותו זו דרך אחת להגן על הסביבה. וזה חוקי לחלוטין, אבל חשוב לזכור שיש סכנות רבות הקשורות לקבורת אזבסט.

המשרד לאיכות הסביבה השתמש זה זמן רב בטכניקה שכוללת קבורת אזבסט בבוץ. שיטה זו נחשבת בטוחה משום שהסיבים הגורמים לסרטן אינם יכולים להימלט מאדמה זו. למרות זאת, הסיכון עדיין קיים, והמשרד להגנת הסביבה אינו בעמדה לעצור את הריסת הבניין. למעשה, השיטות של המשרד לאיכות הסביבה להשלכת אזבסט אינן מושלמות. זה צריך להיות מסוגל לנהל חקירה יסודית לפני להמליץ על כל מסלול.

סיכון נוסף הקשור לקבורת אזבסט הוא שינוי בהרכב הכימי של האדמה. התהליך גם משנה את המטען של סיבי האזבסט, מה שהופך אותו פחות דביק ויותר קל לנוע דרך האדמה. זה יכול להוביל להתפשטות סיבי אזבסט באספקת המים. חשוב להיפטר כראוי מאזבסט באדמה. מומלץ להימנע מקבורת אזבסט ולוודא שהוא קבור בבטחה.

יש כמה חסרונות לקבורת אזבסט באדמה. האדמה המכילה אזבסט עמידה פחות מהחומר. בנוסף, הוא נוטה יותר לדליפה מאשר למזבלה. כדי למנוע מאסבסט לזהם את הסביבה, יש להיפטר ממנו בבטחה. כדי לוודא שהאדמה אינה מזוהמת, על הממשלה גם לפקח עליה. זו הפרה של החוק.

קבורת אסבסט אינה רק בלתי חוקית, אלא גם מסוכנת. למרות שהסוכנות להגנת הסביבה רואה בקבורה בטוחה, ישנם מחקרים רבים המראים את הסכנות שבשיטה זו. לא קל להתמודד עם אזבסט באדמה, אך קשה להבחין באדמה. זו הסיבה העיקרית למה זה כל כך מסוכן. עדיף לא לקבור אזבסט במזבלה, כי זה יכול להוביל לשחרור של כמויות מסוכנות לסביבה.

קבורת אזבסט היא שיטה שנויה במחלוקת, אך זוהי שיטה פופולרית המאושרת על ידי המשרד להגנת הסביבה והרגולטורים הממשלתיים. בעוד הקבורה היא שיטה פופולרית, ישנם חסרונות רבים. בעוד שזו עשויה להיות דרך זולה וקלה להיפטר מאזבסט, סביר להניח שקבורתו במזבלה תחדיר אזבסט לסביבה. הסכנות של קבורת אזבסט במזבלה גבוהות יותר מאלה של לקבור אותו במזבלה, כך שזו אפשרות הרבה יותר בטוחה בשבילך להיפטר ממנו בדרך בטוחה.

לכן רצוי לפנות לחברה שמתמחה בפינוי פסולת לפרטים נוספים: הטמנת אסבסט /zvicohen.co.il