מיכלי פלסטיק למים

מיכלי פלסטיק למים הם אחד הסוגים הנפוצים ביותר של בקבוקי אחסון. בקבוקים גדולים אלה מאחסנים אחוז אחד מאוכלוסיית בקבוקי הפלסטיק העולמית. בקבוקים אלה יכולים להיות עשויים ממגוון חומרים. פוליקרבונט הוא הנפוץ ביותר והוא עמיד ביותר לחום. HDPE היא חלופה זולה יותר, אך היא משמשת בעיקר ביישומי נישה. PET הוא חומר קל משקל בעל שיעור צמיחה של חמישה אחוזים והוא הבחירה הטובה ביותר לאריזות קלות משקל.

כמה מיכלי פלסטיק אינם בטוחים לשתייה. ביספנול-איי הוא משבש הורמונים. ביספנול-A התגלה כמפריע להורמונים המנחים התפתחות עוברית בבדיקות מעבדה. החשיפה לביספנול A במהלך ההיריון הובילה לבעיות בחלוקת תאי העובר. ועכברי מעבדה זכרים שנחשפו לביספנול במהלך ההיריון הפגינו שיעור גבוה יותר של ליקויי רבייה. חלק מהסוכנים האלה מנותקים מפלסטיק מחומם ופתרונות חומציים. זה הופך את מי השתייה מהמיכלים האלה למסוכנים לתינוקות.

חברות רבות החלו להשתמש בבקבוקי מים שאינם מפלסטיק. חברת San Francisco השיקה ב-2009 בקבוק מים ללא פלסטיק שעשוי ממלאי גיליון למחזור. החברה כל כך התרשמה מההצלחה של כד הנייר, שהיא המשיכה ליצור מחזיק נייר שיכול להחזיק שקית ניילון ממוחזרת. המטרה היא להציע אלטרנטיבה לאנשים שרוצים להיות בריאים ובעלי השפעה סביבתית נמוכה.

יש יתרונות רבים בשימוש בחביות פלסטיק למים. ניתן למחזר מיכלים אלה ולשמור על המראה המושך שלהם במשך זמן רב מאוד. הם גם עמידים בפני קרני אולטרה-סגול כך שהמים המאוחסנים בהם לא יאבדו את איכותם גם לאחר שנים. הם גם גמישים וניתן להשתמש בהם בטמפרטורות שבין 40 ל-50 מעלות C.

בנוסף לפלסטיק ברמת המזון שלו, רוב מיכלי המים מיוצרים מפוליאתילן טרטהלט, פוליאתילן בצפיפות גבוהה ופוליפרופילן. רוב מיכלי מי הפלסטיק צריכים להיות ריקים לפני השימוש ולנקות ביסודיות לפני שהם ממוחזרים. חלק יכולים לשמש לסוגים אחרים של נוזלים. לדוגמה, נוזל פליטת דיזל מגיע בבקבוק פלסטיק 5 ליטר. אותו הדבר נכון לגבי סוגים רבים אחרים של מיכלי פלסטיק לשתיית מים.

בנוסף להיותם ניתנים למיחזור, מיכלים אלה גם טובים לסביבה. הם מתכלים, ניתנים למיחזור וחופשיים מכימיקלים העלולים לזהם מים. מכלי הפלסטיק הפופולריים ביותר הם כחול וירוק. בקבוקי מים אלה זמינים גם במגוון צבעים, שימושיים מאוד באזורים כפריים. יש מגוון רחב של בקבוקים, כדים ופחיות למים, אז קל למצוא מיכל שמתאים לבית שלך.

בקבוקי מי הפלסטיק הזעירים ביותר יכולים לשמש לכל סוגי הנוזלים. תושבים באזורים כפריים צריכים אספקת מים נוספת במקרה חירום. הם צריכים גם לשמור מים במיכל אחסון לטווח ארוך. אם אתם מחפשים חלופה בטוחה יותר למיכלי פלסטיק. הם יכולים להיות ממוחזרים לאחר שימוש, ומכלי מזון ברמה לא צריך להכיל כל מרכיבים מזיקים.

למרות שזה רעיון טוב שיש מאגר מים במקרה חירום, זה לא רעיון טוב לשים הכל במיכל אחד. מיכלים אלה יכולים להיות ממוחזרים לאחר כל שימוש, והם לא יתפסו הרבה מקום. אם אתה לא בטוח אם BPA בטוח, אתה יכול לשקול לקנות מיכל מים ללא BPA. מתילן כלוריד עלול לגרום לבעיות בריאות חמורות ונמצא במכלים הקטנים ביותר.

מכלי פלסטיק הם רעיון טוב מסיבות רבות. הבקבוקים האלה קלים לניקוי ואחסון, והם זולים ונוחים. מכיוון שאין חיידקים או מזהמים, לא תצטרך לדאוג לזיהום. הם לא יקחו יותר מדי זמן לנקות וכל עקבות של זיהום לא יכנסו לאוכל שלך. בקבוקי הפלסטיק הזעירים ביותר לא יהיו עופרת.

פרטים נוספים: https://www.ecov.co.il/%D7%9E%D7%99%D7%9B%D7%9C%D7%99-%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7-%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%9D/